CAMPUS DE NADAL 2 i 3 DE GENER

Ha finalitzat amb èxit el Campus Intensiu de Patinatge Artístic que, un any més, s’ha desenvolupat al Pavelló Poliesportiu del Pla de Santa Maria, organitzat pel Club Patí El Pla de Santa Maria, amb la col·laboració de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria.

Durant aquests dos dies intensius de patinatge, sota la direcció de Clàudia Alfonso i Carla Alfonso, hi hagut activitats molt completes per la més de trentena de patinadores participants.

Professionals de món de l’esport com: Iván Pérez en l’especialitat de Lliure, Paula Martínez amb l’especialitat de Solo Dance, Núria Díez amb l’especialitat de Dansa i Expressió Corporal, Tiburón Crossfit amb la preparació física, treball amb spinner i flexibilitat a més de les sessions de coaching per treballar aspectes com les emocions o el treball en equip.

Amb un excel·lent ambient viscut, aquests dos dies de campus, ha sigut un complement de les activitats i entrenaments de les patinadores del Club Patí El Pla de Santa Maria i d’altres clubs de la província de Tarragona.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s